Like A Dream
D'Boss!

Hi I'm Hanna. The owner of this blog.ThanKYU



Entries About Linkies Rules


Scream!

He's mine! jgn kacau dia!

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Hahahaha !!!! (sengal)

tadi kat skola, mase sains, budak2 klas aku semangat na wat experiment~ tengah siap2 sediakan barang tuh, ade pngumuman pulak "Kepada pelajar2 tingkatan 3 yg mengambil mata pelajaran pendidikan islam, sila berkumpul di dewan sekarang juga"... muka bengang jelas terpancar di muka2 kami... cigu ckp, na turun ke? pas2 aku ta tau lha sape mencelah dy ckp "kiteorg ta amek pi"... cigu gelak jea... kiteorg ckp kat cigu yg kiteorg na wat experiment dlu, bru turun dewan~ haha... dengan muke happy, kiteorg wat experiment~ habis je wat experiment, mule la kami turun g dewan~ ahh... turun naik tangga lagi~ ==" ondaway g dewan, kiteorg try test lalu jln short cut, na lalu depan dewan jea kiteorg patah balek... malu siot !!! kelas2 laen ade kat situ~ ahh.. jalan jauh ag, pusing pulak g pintu belakang dewan~ aku masuk2 je dewan, aku da nampak, Pieyka dok lambai2 tangan dy kat aku, dengan muke tekejot aku ternampak dy... ta sangke dy da jage tempat utk aku~ ahh... terharunye !!! mase duduk, aku 6pak a'in ngan zieha kat barisan sebelah kanan, aku panggil dyorg duduk kat kiteorg... sumpah sehh, bapak giler susah na panggil dyorg~ ==" kesian aku ngan pieyka~ T^T... akhirnya, ke empat2 SHINee Junior duduk dekat2.... yayyy

mase ceramah, aku ta ley focus, coz duduk belakang sekali... ahh... aku ape lagi, a'in ajak maen lukis2, aku join lha.... berseni sungguh kiteorg menconteng tangan masing2~ haha... zieha pon na join skali~ si Pieyka pulak, ta join langsong~ serius je... sampai kiteorg panggil dy "Org tua"... haha....da lha ceramah smpai rehat~ ahh... penat aku chit chat ngan a'in n zieha.... berbuih mulut~ time ustazah dtg kat kiteorg, reti pulak senyap !! pelik~ esok ade ceramah BI pulak~ aishh... sekali lg lha aku wat gile ngan a'in n zieha~

mase rehat xd, mase ngah makan kat kantin, aku ade 6pak anak kucing~ giler cute~ aku teringat pasal semalam.. sumpah klaka~ cite dy camni, semalam, mase aku baru balek dr kantin, aku bawak lha anak kucing tu g kelas aku.. tengah aku naek tangga, dak2 laki 3 marikh ckp, "wey pinjam kucing" aku ta na rr bagi, pas2 mase aku naek tangga yg kedua, aku nampak musuh ketat aku, kene tarik ngan membe dy, membe dy sruh aku bagi kucing tuh kat dy.. aku pun ada gak niat jahat na kenekan dy.. memang lame da aku dendam ngan dy~ bile aku letak je kucing kat kaki dy... pehhh bapak giler tinggi dr melompat seiring dengan jeritan dy yg sebijik cam pompuan~ ahhh.. ta sangke mamat tuh takut kucing... harap je gangster, tp, KUCING PON TAKOT...!!!! kah3.... sumpah aku gelak je dlm kelas~ puas giler hati aku dpt kenekan dy~ hahaha