Like A Dream
D'Boss!

Hi I'm Hanna. The owner of this blog.ThanKYU



Entries About Linkies Rules


Scream!

He's mine! jgn kacau dia!

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Hari Paling Hepy Kat Skola


kekeke~ lawak giler lha aku tngok cookies ney~ (cookies yg hagus mase masak kat bilik ERT)... cookies ney sbenanye hasil kerja tangan AKU - Hanna SHINee (TaeMin), Dhiera Boyfriend (Min Woo), Farah B2ST (Dong Woon) n Izzati B2ST (Doo Joon) yg memang tade bakat dlm bidang masak memasak ney~.... kekeke~ mmg melawakkan kiteorg wat cookies ney xd.... sebijik cam perang~ tepung melayang-layang, koko besepah2, coklat lintang pukang, bekas ta padan ngan kandungan bahan(bahan sikit, tp bekas bapak lha giler gedabak nye)~ paling lawak,Izzati B2ST (Doo Joon) lha~ dy ta kenal pengayak tepung... dy gi amek ape mende ntah~ aku pon ta tau name mende tuh... al maklumlah ... aku kan jarang masuk dapur~ kiteorg mmg cam perang memasak... btmbah2 lagi, berperang ngan geng2 yg laen~ kelas 3BUMI vs kelas 3MARIKH~ (padahal gabung kelas n kmpulan pun cmpur2 kelas)... time kiteorg tngah bertungkus lumus meyiapkan cookies yg memang dijangka dari awal akan hangus, ade lha seorg drpd ahli kmpulan kteorg yg tngah bad mood (susu pekat manis, tepung n apron dy kene ambik org)... dy ialah Kim Hee Da SS501 (Kim Hyun Joong).. agak kecewa giler kiteorg ngan dy~ mmg ase na nges jea~ kiteorg susah payah wat cookies, dy just baca resipi n tngok kiteorg wat cookies~ ya allah, betape marah nye kiteorg~ dah lha kerja kursus memasak ney masuk markah PMR, senang2 je lha dy dpt markah nanty~ T^T (kalu gitu aku pon na dduk diam cam dy je)... bile kiteorg suruh wat ssuatu, bnyak pulak dy pnye mulut.. muke masam je ngan kiteorg~ kalu cigu sruh bsuh alat memasak, dy g basuh, tp hempas2... ah.. kalu aku tegur lg kang, makin masam muke dy~ lepas siap sume cookies tuh, memang gelak besar lha kiteorg(kcuali hee da yg g melancong kat grup laen).. cookies tuh hangus~ hitam giler lha~ T^T (abis cookies utk hubby2 kiteorg)... ta lupe, si Nora Natasya Boyfriend+FT Island (Young Min aka JaeJin) turut menyibuk kat kiteorg~ padahal dy KT, tp TERsesat pulak kat ERT... (padahal KT da abes kelas da, ERT je lmbat abis)... yahhh... dy pulak yg jd pakar penasihat makanan kat grup aku ==" (kau terlambat lha derr, org da abis masak bru kau na bg ceramah???)~ ade bahan2 lebih, boleh pulak kiteorg bekelah kat bwah meja, makan coklat masakan~ SEDAP.... ah~ sumpah aku ckp, kiteorg mmg hepy giler mase tuh~ pipi bercalit2 ngan tepung+coklat~ ah... abis bju KPA aku~ (sape suruh ta pakai apron)... kah3... balek je dr skola perut aku saket (akibat makan cookies hangus)... kekeke ^^