Like A Dream
D'Boss!

Hi I'm Hanna. The owner of this blog.ThanKYU



Entries About Linkies Rules


Scream!

He's mine! jgn kacau dia!

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

INFINITE Dream

kyaaa !!! malam semalam aku mimpi INFINITE <3
cite dy gini, mase tu, aku baru bangun dr tido.. aku sedar2 je.. aku ade kat tempat laen~ aku pusing kanan, aku ternampak SungJong my love dlm INFINITE tengah nyenyak tido~ aku merenung dy tanpe fikir aku ade kat mane... tetibe Sunggyu datang serang bilik aku.. pastu bole pulak dy menjerit "SungJong !! Hoya !! Hann (aku) SungYeol !! bangun cepat~ kite dah lambat (Sunggyu menjerit dlm bahasa korea..[tetibe aku bole paham])...aku cuak, ta tau pape.. SungJong tarik aku turun katil~ wallah, Hoya pulak susah na bangun.. SungJong pon tarik lha Hoya... pastu dy mintak bantuan aku untuk tarik Hoya bangun~ lastly... kami berjaya membangunkan Hoya.. n then.. time mandi... yahhh !!! sekali mandi 4org... aku mandi ngan geng2 bilik aku lha ... dengan Hoya, SungJong n SungYeol... yahh... what the hell... dyorg sume bukak baju.. aku je tak~ pas2 SungJong tnye aku, asal ta bukak baju... aku diam.. last2 dy yg bukakkan baju aku... aku lega... rupa2 nye aku laki dlm mimpi tu.. (nama Hann... itu nama SUHAN !!!! bukan nama aku).. lepas siap2 mandi sume.. kiteorg pakai baju... perghh !!! smart gile baju aku... sepadan ngan INFINITE~ lepas aku siap pakai baju, aksesori, kasut n blablabla sume, aku duduk kat sebelah Sunggyu yg tengah pakai kasut... aku tanye dy "kite na pegi mana ni?" (dalam bahasa korea) pas2 dy balas lha balik .. dlm bahasa korea gak (semua percakapan dlm bahasa korea) "kite nak pegi perform kat Music Bank lha,, hari ni comeback kite"... wahh~ aku excited time tu... pas2.. dah siap2 sume... kiteorg cepat2 keluar dr dorm n terus masuk kereta... dalam kereta sumpah, ahli2 INFINITE ta reti diam... menyanyi je keje~ aku pon join skali~ last2 tiba lha kiteorg kat tempat tu... cepat2 kiteorg kene tarik masuk dalam bangunan coz ramai fans kat luar~ yahh... first time aku rasa femes~ mase masuk bangunan tu, aku dok mengusha ahli2 SHINee.. tapi ta jumpe T^T.. pas2 Sunggyu tanye aku.. "Hann, awk cari siapa?" pas2 aku jwb.. "sy cari SHINee~"... Sunggyu balas balik "buat apa awk cari SHINee, awk tu ahli kumpulan INFINITE" ... yahh...pas2 WooHyun menyampuk~ "lagipun SHINee belum comeback bulan ni" sedey rase~ pas2 kiteorg masuk satu bilik ney.. kat pintu dy ade tulis [INFINITE]... kiteorg masuk.. kene make up sume... betulkan mana2 bahagian baju yg tak betul~ pasang mic kat mulut~ yahh~ pas2 turn INFINITE perform~ mula2 aku tak nak naek (cuak lha tarian n lirik ta hafal) .. pas2 aku kene tarik jugak ngan Hoya~ sekali ngan SungJong tarik aku~ lastly aku pon naek pentas~ time perform, aku rase bangga, tetibe je aku bole hafal tarian n lirik lagu Be Mine... (mimpi aku ketinggalan zaman betul.. skunk INFINITE da comeback lagu Paradise, mimpi aku baru comeback lagu Be Mine~ish3) aku pon wat selok menari n menyanyi lagu Be Mine~ ending dy gempak, tp aku agak terkejut.. sebab mase ending, aku menghadap L, perghh... terkejut aku tengok muka berlagak dy.. tp bole tahan lha...n then aku cover2 lha terkejut aku tu~ kekeke .. masa atas pentas, aku nampak bnyak banner ade nama aku... kah3 (bole paham tulisan hangul) sumpah aku ta tau menahu pasal mende ney sume... pas2 INFINITE turun pentas... Sunggyu bagi ceramah mende ntah maybe kata2 semangat.. dy ckp lha tahniah performance comeback kite ney gempak, berjaya, menarik n more more more...kiteorg bertepuk2 tangan lha... buat big hug segala... wahh~ masa da turun pentas, INFINITE diberi makan (macam haiwan lha pulak) dr pagi ta makan pape... so aku yg blur ta tau pape, takut na makan coz ta tau makanan tu halal ke ta... aku just amek setin air coke n minum bodo2 je... pas2 SungJong tanye aku "kenape awk tak makan?" aku jwb lha "err... sy diet" pas2 SungJong gelak... dy ckp jngn menipu.. pas2 dy g suap makanan kat mulut aku..tapi tak berjaya... pas2 amek kau.. semua ahli INFINITE gi bukak mulut aku suap makanan banyak2... sedap pulak rasa... last2 aku hentam makanan tu..(ta pikir da halal ke haram.. nama pun mimpi.. mane sedar)kekeke <3... pas2 kiteorg naek pentas balik nak tau sape pemenang antara Be Mine n Mr. Simple (baru comeback da bertanding... mimpi aku memang DAEBAK !!!) last2 Be Mine menang... perghh !!! berpeluk2 ahli INFINITE... aku yg blurr ney pon kene peluk ngan sume ahli INFINITE~ (best sekali kene peluk ngan SungJong <3) kah3... masa tu aku yg pegang trofi... aku berdiri kat sebelah Sunggyu yg tengah berucap... dengan muka bangga, aku menunjuk2 trofi kat peminat... lepas Sunggyu habis berucap.. kiteorg salam2 n berpelukan pulak ngan ahli Super Junior~ dapat peluk KyuHyun <3 (dalam MIMPI ) pas2 turun pentas... yahh... rehat2 kat bilik INFINITE... aku tetido~ last2 aku ade dengar suara org menjerit "Farhana !!! Bangun.. pegi sekolah, hari ni last PMR..."  abis badan aku kene goncang~ rupa2 nye omma aku kejut aku bangun pagi~ ish~ abis mimpi INFINITE ku~ T^T

itu saje... tiade yg laen~

PARADISE >///<