Like A Dream
D'Boss!

Hi I'm Hanna. The owner of this blog.ThanKYU



Entries About Linkies Rules


Scream!

He's mine! jgn kacau dia!

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

PMR

hadoii... mcm2 perkara lawak2 jadi kat aku mase PMR... tadi, aku hilang kasut time jawab exam... bole pulak kasut aku melayang ke bawah kerusi org depan... what the hell... nasib kaki aku panjang untuk tarik kasut aku balek~ pas2, aku debo sbb pengawas tu asyik tenung aku punye IC... (mentang2 muka aku mcm budak2 dlm IC tuh) arghhhh.... malu beb.... muka darjah 6...T^T mau je aku tarik balik IC aku... senang2 aku terbalikkan IC aku.... wah3... dy tenung gambar TeenTop pulak =,=" erghhh... aku memang suka tempat duduk aku T^T... asyik2 bile aku pandang depan, aku akan nampak belakang badan syakila...=,=" sangat terharu aku... da tade pemandangan laen T^T tadi aku dengan bangang menghayati tulisan pengawas peperiksaan ka papan putih

"Penilaian Menengah Rendah"
            SEJARAH
       2:30 pm - 3:45 pm
       1JAM 15MINIT

mende tu je aku pandang dari mula start jawab paper sejarah~ hahaha... menangis guling2 aku jawab paper sejarah.... soalan bapak senang... T^T bole jd A+ (fans MBLAQ) kekeke... mase da abis jwb sume, pengawas pon kutip lha paper kiteorg...tengah pengawas kira kertas kat atas pentas, aku boring ta buat ape, aku pandang lha Nora yg berada nun jauh kat belakang... bole lg dy berdrama ngan aku... over dos betul lha minah ney.... dy g hulur2 tangan kat aku mcm ta na berpisah (akhirnya berpisah depan rumah dy lepas ayah aku hantar dy kat depan umah)... tapi aku bangga, berkat Nora ajak masuk dewan awal, aku ngan dy kene tarik ngan pengawas naek atas pentas dewan, tanda tangan kat pelastik kertas soalan sejarah... woww... macam artis aku rasa...org mintak tanda tangan (PERASAN SUNGGUH AKU NEY)

masa keluar dewan... da balik da... bnyak perkara lawak yg terjadi ke atas kami T^T mula2 Nora kantoi ngan ustazah yg berpurdah dlm bilik guru 3.. ustazah tu nampak Nora try test jd repoter gile yg menemuramah mangsa keadaan repoter gile (AKU).... aku yg menyaksikan kejadian terbabit,gelak terbahak2 tengok muka tahan malu Nora... padan muka kau... buat gile lagi depan bilik guru...pastu, mase kat public phone, bole pulak aku rebut telefon ngan budak cina laki ney... hadoii... naek gila aku layan dy... pas2, dy kol mcm ta na kol.. itu yg membuatkan aku nak campak je public tu kat kepale dy... lpas kol ayah aku, aku pon saje2 wat gile kat public phone sebelah... perghh !!! aku pulak yg kantoi ngan ustazah kali ni =,=" (bile mase ustazah ade kat belakang aku?) turn Nora pulak gelakkan aku kuat2... malu3 T^T asal kiteorg asyik kantoi ngan ustazah??? suhan pulak kantoi ngan ustaz selepas dy buat bongok berdrama sorg2 kat laluan karak -lalu je mati- (TANDAS LELAKI)... kan da malu sengsorg~

PMR yg mencuit paru2 aku (sengal)

STEP IT UP !!!