Like A Dream
D'Boss!

Hi I'm Hanna. The owner of this blog.ThanKYU



Entries About Linkies Rules


Scream!

He's mine! jgn kacau dia!

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

U KISS DREAM pulak~




 Beberapa hari yang lepas, aku ade mimpikan U KISS... hee.. dulu INFINITE.. aku baru update hari ni sebab sebelum2 ni aku hias blog aku bg DAEBAK.. so, lambat lha update..Cerita dy bermula dari sini~~~~

Masa tu ade Showcase U KISS kat Korea (tetibe pulak aku sesat duduk kat Korea).. Aku pegi lha Showcase tu ngan kwn aku iaitu AJ n Hoon (bile mase pulak aku jd kwn dyorg).. masa tu kiteorg bertiga excited nak mampos.. pegi lha awal2 pagi...pakai sweater berlapis2 (sejuk punye pasal). pastu kiteorg sarapan dulu kat satu cafe mewah.. sebab AJ nak belanja.. so aku n Hoon ikut je.. kiteorg dengan gila2nya masuk lha cafe tu mcm budak2 (melompat2 mcm katak).. memandangkan aku yang paling muda, AJ ngan Hoon tinggalkan aku kat meja sorg2 sebab dyorg berdua nak pegi order makanan... aku pun main2 lha dulu dengan enset aku..masa aku tengah syok2 main game dlm enset, ade pulak sekumpulan lelaki yang bertopeng kat mulut masuk cafe tuh(dyorg tu ahli2 U KISS).. aku buat bodo je sebab aku ta kenal pon sape dyorg tuh.. dyorg duduk kat depan meja kiteorg... aku dengan bangangnye membebel sebab kalah main game dlm enset.. pastu semua lelaki tu tengok aku.. pastu boleh pulak gelakkan aku -,-" ahh !! aku malu aku tutup muka aku dengan beg Hoon.. aku rasa lega bile AJ n Hoon sampai bawak makanan... aku dengan bongeknye makan lha makanan aku tanpa menghiraukan keadaan sekeliling...masa aku tengah makan, aku terpandang salah soerang dr dyorg yang asyik perhatikan aku dari tadi...(itu DongHo).. aku cepat2 habiskan makanan n tarik AJ n Hoon keluar..
pastu aku, AJ n Hoon masuk lha ke dalam tempat yg akan U KISS buat Showcase.. agak lama jugak kiteorg bertiga berdiri kat depan pentas...n mula ramai KISS ME yang memenuhi tempat tersebut.. n then, masa yg ditunggu2 sudah tiba.. U KISS masuk n mula beraksi (ayat aku =,=") aku yang excited double gembire triple Happy pon turut sama menyanyi sehingga AJ dan Hoon pandang aku dengan penuh perasaan pelik... dah habis 3 lagu dyorg nyanyi, sesi game bermula... mula2 AJ kene tarik ngan Eli.. tinggal lah aku dengan Hoon kat bawah... pastu giliran Hoon kene tarik naik pentas dengan Kevin.. Yahhh !!! tinggal aku sorg kat bawah T^T... lepas SooHyun, KiSeop,KiBum n Alexander pilih KISS ME naik pentas, tinggal DongHo sorg yang belum pilih KISS ME lagi... aku yang bermuka bengang dah tau sangat aku tak akan dipilih... aku tundukkan muka ke bawah... pastu DongHo turun pentas utk cari seorang KISS ME..tiba2 tangan aku kene tarik oleh DongHo (macam drama pulak)...aku dengan muka yang mcm badut pun senyum2 bila naik pentas sebab DongHo biased aku dalam U KISS... dyorg cakap, tiga pemenang akan diambil untuk menjadi ahli tetap U KISS...(giler daebak)... dah main mcm budak2, tiba lah masa untuk pemenang diumumkan... mula2 pemenang no satu Hoon... aku tepuk tangan... kedua AJ... aku dah separuh menangis... best ah AJ ngan Hoon dapat jd ahli U KISS... last2 nama aku disebut sekali "HANNA"... aku yg keras mcm kiub ais kat atas pentas mcm tak percaya je aku bole menang...
lepas tu, aku, AJ n Hoon dibawa ke belakang pentas untuk tanda tangan kontrak (daebak, tak payah jadi trainee pon).. aku, AJ n Hoon kene hadir untuk sesi latihan esok pagi kat mane entah... (tanye AJ, dy tahu) pastu kiteorg dengan bangganya naik pentas balik, tengok persembahan penutup U KISS... pastu kiteorg bertiga dihantar pulang ke rumah menaiki kereta persendirian U KISS... yahh... aku masih beku mcm kiub ais... dah sampai rumah, ahli2 U KISS pegi terangkan segala2nya kat ahli keluarga aku, AJ n Hoon.. n then kiteorg direstui (bongek !! mcm nak kawin je)..
keesokan harinya, aku dikejtkan oleh goncangan dari AJ n Hoon... "Hanna, bangun, kite nak pegi latihan ni" Hoon menjerit kat telinga aku ==".. dengan selambenye AJ n Hoon campak aku masuk bilik air.. kejam punye membe =.="... dah siap2 sume, aku, AJ n Hoon pegi lha ke destinasi yg nak dituju...(Appa Hoon hantar) aku hanya tidur dlm kereta sepanjang perjalanan..dah sampai, aku yang baru bangun tido pon terbeliak mata sebab terkejut beruk tengok dorm U KISS yang bapak daebak~
setelah seharian kiteorg berlatih, kiteorg disuruh tukar pakaian n masuk dlm kereta U KISS n pergi sidang media~ wowwww~ sesampainye disana, kiteorg disambut mesra oleh jeritan KISS ME yg macam org histeria..menyakitkan telinga aku je =,=" pastu, dah setel2 sume, aku, AJ n Hoon dah sah jadi ahli tetap U KISS... (pertama kali aku dpt tahu U KISS ade 10 member)
esoknya masuk paper beb... haha... glamor rase... pastu, ahli2 U KISS dibawa ke satu padang n kiteorg main dengan riangnye mengalahkan budak2... pastu, aku ngan DongHo duduk kejap sebab penat... last2 aku terbaring n tertido kat situ... pastu aku dengar suara~~

"Farhana, bangun cepat !! Subuh dah nak habis" mak aku tarik selimut aku T^T
yahh !! U KISS DREAM !!! <3

p/s:: mimpi aku semua ketinggalan zaman, U KISS lama pulak yg aku mimpikan padahal U KISS dah ada new member~

mood :: Can U Smile INFINITE ^^