Like A Dream
D'Boss!

Hi I'm Hanna. The owner of this blog.ThanKYU



Entries About Linkies Rules


Scream!

He's mine! jgn kacau dia!

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

2014

Assalamualaikum...

Yahh ! Dah berapa lama aku tak update blog ni.. Mujur semalam ada sorang junior aku tanya aku kenapa lama aku tak update blog. And today, aku UPDATE :D And mohon abaikan post-post aku yang lama.. Zaman aku tak matang lagi -,- Kayh Kayh Kayh

So, aku nak cerita pasal azam 2014. Salah satu azam aku dah tercapai on 1st January 2014. Finally, aku dapat jumpa crush yang aku dah minat selama 3tahun. Dia fanboy Baekhyun, D.O and Chanyeol. Dia EXOstan dengan SONE :D I was so happy sebab dapat jumpa dia face to face. And aku nak cakap, dia lagi handsome dari dalam gambar :D Aku speechless sangat sampai apa yang aku nak tanya semua aku tak tanya.. Hahaha.. First time aku jadi pendiam.. Biasanya aku tak macam tu pun.. Aku ni jenis banyak mulut.. How can aku boleh jadi pendiam masa tu? Hahhaha

And aku nak ucap thanks dekat Nora and Hanni sebab teman aku even depa berdua hilang entah kemana time tu -,-

Tetiba aku teringat first time aku dapat chat dari crush aku, aku berlari dulu satu asrama mencari Nora and then barulah aku balas. Hahaha.. Hanya bebudak asrama aku je yang tahu macam mana reaksi ekstrem aku setiap kali dapat chat dari crush aku.. Hahahha