Like A Dream
D'Boss!

Hi I'm Hanna. The owner of this blog.ThanKYU



Entries About Linkies Rules


Scream!

He's mine! jgn kacau dia!

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

PLKN

Finally !! I'm back !!
Tbh, aku dah balik rumah about a few days ago and baru sekarang aku ada mood nak update blog pasal PLKN..

Aku dapat PLKN dekat Setiu Terengganu. Actually, aku dapat kem yang sama dengan bestie aku. Her name is Pieyka but I call her badak putih. Aku dengan Pieyka dari tadika sampai ke tingkatan 3 dok sekolah yang sama je. haha. "Kem PLKN Merang Suria" haaa, that's my camp.. Aku dapat dorm CI5, dan no katil aku is my fav number 05 >.< That's mean no index aku is CI5-05. Aku company Charlie, kelas PK4 then PZ1, KN1 and lastly Integrasi1. Aaa whatever, and now aku nak upload beberapa gambar yang sempat aku ambik even aku ni bukan jenis orang yang suka sangat bergambar.. Hahaha..


Stock makanan for two weeks. haha


Agagagga.. This is my sleeping partner ! Haha.. yang spek mata hitam tu nama dia Lee Jia Yee. Dia partner katil sebelah kanan aku and yang spek mata putih tu nama dia Woong Kar Yee. Dia partner katil sebelah kiri aku :D


Haaa, yang ni pulak nama dia Aina. Dia lah manusia yang paling rapat dengan aku dekat PLKN even dia tak satu dorm dengan aku pun.. haha


Miahahahahaha..Yang ini aku.. haha.. Time ni tengah tunggu masa nak pegi wirajaya. Dengan full loreng nya, dengan panas nya, sempat lagi aku bergambar.. Haha.. btw beg tu berat kayh -,-


 Hugagagaga.. Ni time wirawati pegi melawat Muzium Negeri Terengganu tak silap aku.. Haha.. I'm having a selca while the others was busy with their own business..


 Sambutan hari jadi untuk wira dan wirawati yang lahir dalam sekitar bulan 2 dan 3.. Sedih kayh aku tak tergolong sekali,, haha


 Pentas yang aku and the others ajk pentas hias :D


 Hasil kerjasama Hanna, Aina, Jiayee, Alin, Sue, Chee, Zul, Am, Razi, Zaf and Epul. #ajkPentas


AJK Pentas punya kerja.. haha


 With Aina again.. During Malam Leraian Kasih.


 Err.. hahahaha -,-


Time ni bebudak Kelantan dengan Terengganu balik. And bebudak Pahang terpaksa balik keesokan harinya T_T


Gambar ni aku ambik time last day bebudak Kuantan stay dekat kem. BBQ dekat pantai :D


Haa, dah habis BBQ, balik kem lah :D I call this moment as "Navigasi without full loreng" haha


HAAAA !! TURN BUDAK KUANTAN BALIK WOIHHH !! haha


Okay.. That's all yang aku boleh kongsi sebab aku tak ambik banyak sangat gambar. Haha.. KBYE